First Events  & Weddings – Ballroom

First Events & Weddings din cadrul hotelului Siqua se afla la doar 15 minute de Centrul Vechi si zona centrala a Bucurestiului.

Saloanele noastre imbina stilul clasic cu cel modern, venind in intampinarea dumneavoastra pentru orice tip de eveniment.

Pe langa meniurile atractive, va punem la dispozitie si servicii de cazare la preturi avantajoase, decor salon si aranjamente florale, parcare gratuita si multe alte facilitati, pe care va invitam sa le descoperiti.

 

Salon Giglio

Pentru nunti intime, botezuri si cununii sarbatorite alaturi de familie si prietenii apropiati, Salonul Giglio ofera un cadru unic care poate primi pana la 56 de oaspeti.

Ne face placere sa va fim alaturi la nunta la care ati visat dintotdeauna. Nunta este un eveniment unic in viata si coordonatoarea noastra de evenimente se va asigura ca el sa se petreaca exact asa cum v-ati dorit. Specialistii nostri sunt gata sa va ajute cu toate detaliile necesare in aceasta perioada plina de bucurii.

O alegere excelenta pentru un salon de nunti in Bucuresti:

Cazare inclusa pentru nunti – invitatii dumneavoastra din afara orasului se pot bucura de camerele spatioase si renovate de curand pe timpul vizitei lor la Bucuresti, relaxandu-se dupa o noapte lunga de petrecere.

O cupa de sampanie servita in doi sau alaturi de invitati va fi asigurata de expertii nostri in catering de fiecare data, fie ca alegeti un pachet de nunta all-inclusive sau meniuri a la carte, sau chiar si un meniu personalizat in totalitate.

Chef-ul bucatariei Siqua si Directorul de Catering au creat pentru Dvs pachete de nunta unice si complete.

120 mp / (minim) 30 – (maxim) 56 persoane

Pe langa meniurile atractive, va punem la dispozitie si servicii de cazare la preturi avantajoase, decor salon si aranjamente florale, parcare gratuita si multe alte facilitati pe care va invitam sa le descoperiti.

 

Salon Amarillis

Cu o capacitate de 150 persoane, elegant, decorat cu oglinzi si candelabre de cristal in stil Venetian, va ofera ocazia sa organizati la First Events & Weddings orice tip de eveniment: nunta, botez, banchet, etc.

Ne face placere sa va fim alaturi si in acest sens coordonatoarea noastra de evenimente este gata sa va ajute cu toate detaliile necesare pentru ca totul sa se petreaca asa cum v-ati dorit.

O alegere excelenta pentru un salon de nunti in Bucuresti:

Cazare inclusa pentru nunti – invitatii dumneavoastra din afara orasului se pot bucura de camerele spatioase si renovate de curand pe timpul vizitei lor la Bucuresti, relaxandu-se dupa o noapte lunga de petrecere.

O cupa de sampanie servita in doi sau alaturi de invitati va fi asigurata de expertii nostri in catering de fiecare data, fie ca alegeti un pachet de nunta all-inclusive sau meniuri a la carte, sau chiar si un meniu personalizat in totalitate.

Chef-ul bucatariei Siqua si Directorul de Catering au creat pentru Dvs pachete de nunta unice si complete.

300mp / (minim) 70 – (maxim) 150 persoane

Pe langa meniurile atractive, va punem la dispozitie si servicii de cazare la preturi avantajoase, decor salon si aranjamente florale, parcare gratuita si multe alte facilitati pe care va invitam sa le descoperiti.

 

Salon Roma

Potrivit pentru evenimente cu pana la 70 de invitati, Salonul Roma are avantajul unui spatiu generos, fiind localizat la mezanin.

Salonul Roma poate fi amenajat pentru a gazdui evenimente private, dar si evenimente corporate.

Servicii si echipamente pentru conferinte si evenimente:

Pachete si servicii pentru grupuri

Servicii planificare evenimente

Echipament A/V si tehnician

Catering

Servicii decorare sala

DVD player

Signalistica directionare

Servicii electrician

Flipchart si marker

Acces internet (Wi-Fi sau prin cablu)

Videoproiector

Servicii tiparire si fotocopiere

Ecran proiectie

Scaune conferinta

Mese conferinta

100mp / (minim) 30 – (maxim) 70 persoane

Pe langa meniurile atractive, va punem la dispozitie si servicii de cazare la preturi avantajoase, decor salon si aranjamente florale, parcare gratuita si multe alte facilitati pe care va invitam sa le descoperiti.

 

Salon Milano

O alegere excelenta pentru reuniuni restranse Salonul Milano situat la mezanin poate fi amenajat pentru a gazdui evenimente private si corporate cu pana la 30 de invitati.

Salonul Milano poate fi amenajat pentru a gazdui evenimente private, dar si evenimente corporate.

Coordonatorul nostru de evenimente va va asista pentru a da curs cerintelor Dvs si se va asigura de toate detaliile desfasurarii conferintei conform celor solicitate de Dvs, inclusiv aranjarea salii in format sala de teatru, format U, sala de clasa sau setup personalizat.

Servicii si echipamente pentru conferinte si evenimente:

Pachete si servicii pentru grupuri

Servicii planificare evenimente

Echipament A/V si tehnician

Catering

Servicii decorare sala

DVD player

Signalistica directionare

Servicii electrician

Flipchart si marker

Acces internet (Wi-Fi sau prin cablu)

Videoproiector

Servicii tiparire si fotocopiere

Ecran proiectie

Scaune conferinta

Mese conferinta

45mp / (minim) 10 – (maxim) 30 persoane

Pe langa meniurile atractive, va punem la dispozitie si servicii de cazare la preturi avantajoase, decor salon si aranjamente florale, parcare gratuita si multe alte facilitati pe care va invitam sa le descoperiti.

image