Imperial Ballrooms este brand-ul de care aveti nevoie pentru reusita oricarui tip de eveniment din viata voastra.
Un cadru elegant, rafinat, exclusivist, unde de fiecare data veti simti nevoia sa reveniti.
Va oferim trei saloane decorate in stil aristocrat de catre designeri de top.
Salonul Elisabeta (maxim 300 pers)
Salonul Victoria (maxim 160 pers)
Salonul Ludovic (maxim 130 pers)
Parcare privata 150 locuri
Zona Aviatiei – Pipera (intrare din Strada Avionului nr 9)
Veti face cunostinta cu o echipa formata din profesionisti pasionati cu o experienta relevanta in industria evenimentelor de top care va vor sta la dispozitie atat in perioada de organizare, cat si pe intreaga durata a evenimentului.
Salonul ELISABETA cu o capacitate de 150 – 350 locuri, poate lua forma unui salon nunta sau unui eveniment corporate mai amplu.
Primirea in stil baroque intr-un lobby spatios cu pian si lounge.
Decorul luxuriant, tapetul venetian si ringul generos sunt calitatile ce fac diferenta.
Gradina Salonului Elisabeta va ofera un loc special de relaxare, o insula de verdeata si arome de trandafiri.
Parcarea generoasa (peste 150 locuri), pazita,va va scuti de grija gasirii unui loc de parcare.
Adresa: Intrarea din Str Pipera 55 sau din Str.Avionului 4 Sector 1 Bucuresti.
Salonul VICTORIA cu o capacitate de 90 – 170 de locuri potrivit evenimentelor de dimensiuni medii.
Primirea in salonul Victoria se face printr-o gradina cu brazi si plante exotice.
Parcarea generoasa (peste 150 locuri), pazita,va va scuti de grija gasirii unui loc de parcare.
Adresa: Intrarea din Str Pipera 55 sau din Str,Avionului 4 Sector 1 Bucuresti
Salonul LUDOVIC cu o capacitate de 70-130 de locuri este destinat evenimentelor de dimensiuni mai mici .
Tapetul venetian si candelabrele luxuriante va intampina intr-un spatiu cald, elegant , personalizat.
Parcarea generoasa (peste 150 locuri), pazita,va va scuti de grija gasirii unui loc de parcare.
Adresa: Intrarea din Str Pipera 39- 55 sau Str.Avionului 4 Sector 1 Bucuresti
Petreceri corporate!
Ofera angajatilor companiei tale un eveniment in conditiile pe care le merita.Cele mai reusite petreceri : tematice, aniversare sau gale.
Petreceri si evenimente
De la prezentari de moda pana la lansari de produse: detinem toate caracteristicile pentru a indeplini conditiile organizarii unor astfel de evenimente. Daca iti doresti o petrecere de neuitat, avem “ingredientele” perfecte pentru a fi satisfacut pe deplin.
Conferinte
Imperial este locul ideal, fie ca trebuie sa organizezi o conferinta stiintifica, o conferinta in cadrul companiei, o gala sau o conferinta de presa, IMPERIAL Grand Ballrooms este un centru de evenimente care iti ofera un spatiu generos si toate elementele ce iti sunt necesare. (flipchart, video proiectoare, sonorizare, aranjament tip conferinta, coffe break etc)
Training
Ai pregatit angajatilor tai posibilitatea de a dobandi noi cunostiinte sau abilitati pentru a deveni mai eficienti in atributiile lor. Pune-le la dispozitie un spatiu in care sa se simta confortabil: vino la IMPERIAL Grand Ballrooms.
Nunta ta
NUNTA este un moment unic la care visezi alaturi de perechea ta. Suntem langa tine sa-ti indeplinesti aceasta dorinta .Aceasta zi importanta pentru tine cat si pentru noi, iti va ramane cea mai minunata amintire cu care te vei mandri! Experienta noastra, de peste 10 ani, ne recomanda sa-ti fim consilierul perfect in organizarea unei nunti de poveste.