Descrierea companiei:
Primul magazin a fost infiintat in 1999 in Heilbronn, Germania, care ramane inca ca sediu central pentru filialele sale. In cei opt ani de experienta reusita intr-un sector de bijuterii foarte dezvoltat, compania a trecut prin schimbari majore de afaceri pentru a-si dezvolta oferta si a-si mari baza de clienti. Dupa ce a fost dezvoltata de la un mic bijutier la unul dintre jucatorii-cheie din sectorul bijuteriilor europene, denumirea comerciala GLAMIRA a fost infiintata in 2011. Pana la sfarsitul anului 2011, GLAMIRA a facut progrese excelente pe pietele din Marea Britanie si Spania, pe langa Germania.
In 2012, am inceput sa proiectam si sa dezvoltam propriile noastre produse. Aceasta schimbare de strategiei a oferit ocazia de a intra pe scena internationala. In acelasi an, GLAMIRA a inceput sa comercializeze in Austria si Elvetia In 2013, compania a continuat cu succes sa intre pe pietele internationale, adaugand Finlanda, Italia, Danemarca, Suedia si Franta in portofoliul sau in crestere. Sustinuta de aceasta crestere, GLAMIRA si-a lansat propriile facilitati de productie in Germania.
Pe parcursul anului 2014, GLAMIRA si-a intarit structura corporativa, permitand afacerilor sa intre pe pietele din Europa de Vest si sa dezvoltat rapid pe principalele piete europene In 2016, GLAMIRA a continuat sa isi extinda afacerea pe pietele din Europa de Est si Orientul Indepartat, in afara de SUA, Pacific si America de Sud.
In 2019, GLAMIRA este acum un bijutier care livreaza in mai mult de 60 de tari cu birouri in 6 tari – Germania, Elvetia, SUA, Australia, Bulgaria si Turcia.
Noi, Glamira, lucram neobosit pentru a satisface nevoile clientilor, atat profesional cat si eficient – in conformitate cu valorile corporative ale integritatii si increderii. GLAMIRA a dezvoltat o infrastructura E-Commercial de clasa mondiala pentru a facilita nevoile consumatorilor mondiali de astazi, oferind utilizatorilor sai servicii rapide si de inalta calitate, utilizand cele mai noi tehnologii.